金曜日, 5月 22

暇すぎるバイトん時に有線聞いて考えちゃうことw

LADY GAGA
Porker face

素敵にPOPOPOってリピートしにくいょ




BLACK EYED PEAS
Boom Boom Pow

アレンジver
こっちのほ‐がgood



FLO RIDA FEAT.KE$HA
Right Round

怖い人2人組






ALL-AMERICAN REJECTS
GIVES YOU HELL
pvオモロぃ





JAMIE FOXX FEAT.T-PAIN
Blame it
バイトの曲
やる気なくなる
メロディ‐
でんも声が好き



JESSE MCCARTNEY FEAT.LUDACRIS
How Do You Sleep
pvみたいなDRIVE憧れ
車から車に乗り換えとかヤンチャさgood


KELLY CLARKSON
MY LIFE WOULD SUCK WITHOUT YOU
テンション上がるょ

3 件のコメント:

m_yam さんのコメント...

I like "AL-AMERICAN REJECTS GIVES YOU HELL"!

大変な目にあうといいな~♪(I hope it gives you hell)って感じで、言ってることとノリのずれ具合が好み。

Some of the lyrics don't make much sense to me, but that's the way of lyrics :D

nanami さんのコメント...

I wake up every evening, with a big smile on my face
俺は毎日、昼に微笑みを浮かべながら起きる
And it never feels out of place
場違いだと感じた事が無い。

And your still probably working at a 9 to 5 pace
お前は多分9時から5時まで働いてる
I wonder how bad that tastes
どれくらい悪いのか驚いた
When you see my face
お前が俺の顔をみる時

Hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように
Hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように
When you walk my way
俺のやり方をする時
Hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように
Hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように

Now where's your picket fence love
お前のせっぱ詰まった愛は今何処だ?
And where's that shiny car,
あの輝く車は、何処だ?
And did it ever get you far
お前の遠くに行ったか?
You've never seem so tense love
お前は二度とせっぱ詰まった愛を見ない
I've never seen you fall so hard,
俺は、そんなに激しく落ち込んだお前を見た事無い。
Do you know where you are?
お前が何処に行ってたか知ってるか?
And truth be told I miss you
真実言うと、俺はお前が恋しい
And truth be told I'm lying
真実言うと、俺はお前が恋しい
When you see my face
お前が俺の顔を見た時。

Hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように
Hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように
When you walk my way
俺のやり方するを時
Hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように
Hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように

If you find a man that's worth a damn and treats you well
もし、お前の事を見下した男がいたら
Then he's a fool, you're just as well,
奴は、馬鹿でお前も同じだ。
Hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように
Hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように

Tomorrow you'll be thinking to yourself
明日お前は、お前の事だけ考えろ。
Where'd it all go wrong, the list goes on and on
間違った方に行き、繰り返すだけだ。
And truth be told I miss you
真実言うと、俺はお前が恋しい
And truth be told I'm lying
真実言うと、俺はお前が恋しい
When you see my face
お前が俺の顔を見る時

Hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように
Hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように
When you walk my way
俺のやり方する時
Hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように
Hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように

If you find a man that's worth a damn and treats you well
もし、お前の事を見下した男がいたら
Then he's a fool, you're just as well,
奴は、馬鹿だから大丈夫だ

hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように

Now you'll never see, what you've done to me
お前は、俺にどんな事したか見ないだろう。
You can take back your memories they're no good to me
思い出してみろ。奴らは、俺に対して良くなかった。
And here's all your lies,
全てお前の嘘だ。
You can look me in the eyes
俺の目を見てみろ。
With that sad sad look that you wear so well
お前は悲しい顔するの上手いな
When you see my face
お前が俺の顔見た時

Hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように
Hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように
When you walk my way
俺のやり方をする時
Hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように
Hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように

If you find a man that's worth a damn and treats you well
もし、お前の事を見下した男がいたら
Then he's a fool, you're just as well,
奴は馬鹿でお前もそうだ

hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように
When you see my face
Hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように
Hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように
When you walk my way
俺のやり方をする時
Hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように
Hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように
When you hear this song and sing along, oh you'll never tell
お前がこの歌を聞き一人で歌う時、お前は誰にも言えない
Then you're the fool, I'm just as well
お前は馬鹿で俺もそうだ

Hope it gives you hell
ひどい目に逢いますように

When you hear this song I hope that it will give you hell
この歌をお前が聞くとひどい目にあいますように
And when you sing along I hope that it puts you through hell
この曲をお前が歌うとひどい目にあいますように


こんなの
見つけましたhahaha

m_yam さんのコメント...

Hahaha! Thanks!!

> I wonder how bad that tastes
> どれくらい悪いのか驚いた

The translation would be:
それ(9時~5時勤務)はどれだけひどい味だろうかと思う。